Salgs- og leveringsbetingelser

BEOSHOP.DK EJES OG DRIVES AF

Bang & Olufsen Næstved
V/ Centrum Radio ApS
Ringstedgade 7
4700 Næstved
CVR-nr. 56100512
+45 55 72 19 11


Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på BeoShop.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.


PRISER

Alle de oplyste priser er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser og specifikationer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.


FORSENDELSE, LEVERING OG AFTALEINDGÅELSE

Levering sker med GLS/Postnord uden beregning. Aftaleindgåelse foretages på dansk.
Varen sendes inden 3 hverdage, efter at bestillingen er modtaget. Er varen forsinket, vil du få besked via e-mail eller tlf.
Normalt kommer varerne afsted efter 1 - 2 hverdage.
Ved vare som har statusen (Bestillingsvare) skal man forvente 7-14 dages levering.


BETALING

Du kan betale med følgende kort: Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Visa Electron.
Så snart vi har modtaget din bestilling via internettet, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum samt et ordrenummer. Faktura vil blive sendt med varen. Den gælder som din kvittering og garantibevis.
Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail med ordrenr påført til naestved@beostores.com.


FORTRYDELSESRET

Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til Bang & Olufsen Næstved. Returnerer du varen, skal den for egen regning sendes tilbage til følgende adresse: Ringstedgade 7, 4700 Næstved, senest den 14. dag efter modtagelsen. Når du sender varen tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen. Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, vil det være en fordel for ekspeditionen, såfremt du vedlægger en kopi af fakturaen.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen retur og haft lejlighed til at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto. Varen kan ikke byttes i andre butikker.


REKLAMATIONSBEHANDLING

Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til nedenstående adresse eller telefonnummer. Klager over fejl ved varen skal ske indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten
Når vi modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Vi vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag. Varen tilbagesendes til os på købers regning, efter fejlen er rettet sendes varen til kunden igen på vores regning.

Bemærk Bang & Olufsen Næstved skal kontaktes inden returnering.

Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.